1. Jag är skadad, sjuk eller kan inte delta. Kan jag få pengar tillbaka?
Nej tyvärr. Se reglerna här.
Det finns möjlighet att teckna Startklar avbeställnings- och olycksfallsförsäkring. Läs mer och teckna här.
Det finns möjlighet att teckna Startklar avbeställnings- och olycksfallsförsäkring. Läs mer och teckna här.
2. Kan jag sälja eller ge min startplats till någon?
Ja. Du måste logga in på Sportstiming och följa instruktioner där. OBS endast möjligt innan 1:a april!
3. Är man med i utlottningen om man inte kan delta?
Nej tyvärr. Se reglerna här.
4. Kan jag byta klass?
JA! I mån av plats. Logga in på ditt konto hos Sportstiming och gör ändringarna där. Ska du "uppgradera" måste du betala skillnaden (till ex från 13km till 21km.). Men om du vill springa en mindre distans kan vi tyvärr inte återbetala skillnaden.
5. Kan man hämta nummerlappen till någon annan?
Nja, bara om vi har fått skriftlig godkänd ( via email tex ) från personen eller om ni tar med hens ID-Kort/legitimation.
6. Jag vet inte om jag klarar av 21km loppet?
Jo, du GÖR det! Du har ju hela 4 timmar på dig. Spara på krafterna och GÅ i backarna, njut av naturen och jogga i gott sällskap med likasinnade människor. Kom i mål, få din ( ur snygga ) finisher medalj och känn dig stolt!
7. Jag kan inte ta mig till Christinehof, hur gör jag?
Håll utkik på vår Facebook sida. Vi arrangerar busstransport från städerna och vi fixar en sida för samåkning.
Inför 2024 samarbetar vi även med Coride.
Inför 2024 samarbetar vi även med Coride.
8. Kan jag springa med hund?
Nej!
Nej!